Цей високотехнологічний склад дозволяє ліквідовувати течу радіатора, патрубків, краників отопителя, прокладень термостата, заглушок блоку, невелику течу прокладення голівки блоку. Найдрібніші волокна і металеві частки, що містяться в ремонтом герметиці, збираються в місці витікання рідини, _зварюються_ в одне ціле ущільнюючими смолами з утворенням стабільного ущільнення.
Радіатор з кришкою.На холодному двигуні зніміть кришку радіатора, відкрийте клапан отопителя, доведіть рівень охолоджувальної рідини до норми.Заведіть двигун, прогрійте.Коли почнеться циркуляція охолоджувальної рідини усередині радіатора, повільно всипте Ремонтний Герметик в радіатор (для автомобілів з системою охолодження до 10 літрів - 1 упаковка, від 10 до 20 літрів - 2 упаковки, для автомобілів з системою охолодження понад 20 літрів - пропорційно - 1 упаковка на кожні 10 літрів об'єму).Закрийте кришку радіатора.Залиште двигун в робочому стані на неодруженому ходу, або почніть рух - до припинення течі.Доведіть рівень охолоджувальної рідини до норми.Радіатор без крышкиНа холодному двигуні від'єднайте шланг від верхнього патрубка радіатора і направте його вгору.Всипте необхідну кількість Ремонтного Герметика (див. попередній розділ) в радіатор через верхній патрубок.Встановіть шланг назад.Долийте охолоджувальну рідину до норми.Прогрійте двигун і або залиште його в